Friday, March 6, 2009

Cadangan Logo Sukarelawan Jiran Muda

Ini adalah cadangan untuk logo Sukarelawan Jiran Muda untuk Jabatan Perpaduan dan Integrasi Nasional. Untuk pengetahuan anda, saya juga selalu terlibat dalam kerja-kerja kesukarelawan Jabatan ini dalam pelbagai aktiviti dan Program yang dianjurkan.Jutaan Terima Kasih Kepada En. Awang Anak (Pegawai JPNIN Daerah Beaufort) kerana banyak membantu dan memberi tunjuk ajar serta galakkan dalam minat saya membuat dan berkhidmat pada jabatan ini.Tidak lupa juga kepada sahabat-sahabat baik saya yang terdiri daripada ahli-ahli jawatankuasa RT (Rukun Tetangga) yang banyak membantu saya melaksanakan tugas-tugas dalam pelbagai bentuk Program dan aktiviti.Jasa baik anda saya hargai dan sanjung tinggi..Kepada Sukarelawan Jiran Muda, ingatlah jadilah sukarelawan yang berbakti secara ikhlas dan juga ingatlah biasakan diri kita saya ingin berkongsi prinsip saya dalam kegiatan ini iaitu "SAYA TIDAK PERNAH MEMBANTU,TETAPI SAYA BRKHIDMAT".Tidak semua orang yang boleh merasakan keseronokan dalam melaksanakan kerja-kerja sukarelawan,hanya anda sahaja yang dapat menilainya..."GOOD LUCK"

No comments: