Friday, March 6, 2009


Assalamualaikum...
Terima Kasih kerana anda sudi mengunjungi laman blog saya.Laman blog ini adalah inisiatif saya untuk mengembangkan idea saya dan warga pengunjung blog Blog ini juga sebagai penghargaan saya untuk rakan-rakan seperjuangan dalam era kerja-kerja sosial dalam kontaks menggalakkan lebih ramai remaja dan belia untuk terlibat dalam kerja Kesukarelawan tidak kira apa jenis Jabatan atau persatuan yang anda sertai dalam blog ini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan penghargaan dan terima kasih pada sahabat-sahabat yang banyak memberi tunjuk ajar dan didikan untuk saya mengenali apa itu erti "SUKARELAWAN"
diharap blog ini dapat menyumbangkan sedikit ilmu dan pengetahuan anda.Adalah harapan saya untuk anda dapat menjaga ketatasusilaan dalam memberikan komen untuk kita sama-sama dapat berkongsi pengalaman dan input yang berguna dalam meneruskan perjuangan dalam kerja-kerja sukarelawan

No comments: